Sådan klager du over dit hår

Skrevet d. 06/03/2016

Først og fremmest er det altid en god ide, at du sammen med din frisør tager en dialog om, hvilke ønsker du har og at frisøren ligeledes sætter nogle ord og måske billeder på, hvad han eller hun har tænkt sig at lave.
Du kan med fordel gentage, hvad i finder frem til, så der ikke opstår nogen misforståelser og begge parter er helt enige om, hvad der skal ske.

I tilfælde af at du ønsker at klage
Er du så uheldig at få en dårlig oplevelse ved frisøren, har du følgende muligheder for at klage:
1. Først skal du klage til frisøren og du har derfor mulighed for at finde en løsning på din klage sammen med dem. Måske I finder frem til en omfarvning, retning af frisuren eller afslag i pris.
2. Kan du og frisøren ikke nå til enighed, skal du bringe klagen til Center for Klageløsning. Her er det kun muligt at klage, hvis behandlingens pris overstiger 1000 kr. og det vil koste 100 kr. for dig at få behandlet klagesagen her.
3. Kommer der ingen løsning ud af dette, er det muligt for dig at klage til forbrugerklagenævnet, som har frisører tilknyttet. De vurderer så, om din klage er på sin plads. Denne form for klage, vil koste dig 400 kr., men du får pengene tilbage, hvis du får medhold i din sag.

Hvis du vil klage, er det vigtigt, at du har beviser for, hvad du vil klage over. Får du en allergisk reaktion, så tag billeder med det samme. Hvis det er din hårfavne eller klipning du vil klage over, så er det godt at have nogle billeder af dit hår før behandlingen ved frisøren, som du kan sende eller aflevere med din klage.

Trænger du til en tid ved frisøren, kan du finde ledige tider hos mange frisører i hele landet ved Bapoon.dk.

Del via email

Der er lukket for kommentarer.

Få Bapoon
med i lommen

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp, så klik på linket herunder og giv os et kald eller send en e-mail.

Kontakt os her