3 opslag, som vil give din Facebook-side succes

Skrevet d. 19/08/2015

Vigtig viden om Facebook-opslag
Facebook viser i højere grad de ting, hvor folk interagerer. Dette betyder at har du et opslag med en masse kommentar, likes og delinger, vises dette til flere, end hvis du ingen interaktion har.

Dit opslag vises faktisk kun på 5-15 % af dine ”følgers” startside. Du kan derfor uden bekymring lave et par opslag om ugen og behøver ikke frygte dine kunder bliver træt din salons Facebook-opslag.

Ønsker du at holde øje med, hvor mange likes, kommentar, delinger og klik du har fået, kan du altid klikke på ”Nåede ud til X personer”, under det enkelte opslag, inde på din Facebook-side, men husk det kun er administratorerne, som har adgang til denne oversigt.

Facebook

Vi giver dig her de 3 opslag på din Facebook-side, som giver mest succes:

1. Konkurrencer
Konkurrencer er altid et hit, fordi dine kunder kan vinde et eller andet, og det er de vilde med. Produkter, klipninger eller en anden form for behandling er alle gode ideer, og du kan naturligt, og uden at betale, nå ud til mange mennesker. Vil du opnå en endnu større interaktionseffekt, anbefaler vi at du udlodder to x klipning, behandling eller produkter, for på denne måde at opfordre til interaktion, ved at folk tagger den person, de gerne vil dele præmien med.

2. Billeder af hår eller farve
Dine kunder er vilde med flotte, professionelle før og efter billeder. Så husk at spørge nogle af dine kunder, om du må have lov til at tage billeder af dem, og lægge ud på Facebook.

3. Nye produkter eller tilbud
Reklamer med nye produkter, og kom med en lille beskrivelse af, hvad de bruges til og er gode til. Husk gerne at skrive prisen. Er nogle produkter på tilbud, så skriv det på din Facebook side.

Del via email

Skriv et svar

Få Bapoon
med i lommen

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp, så klik på linket herunder og giv os et kald eller send en e-mail.

Kontakt os her