Afhold events og gør dine kunder glade

Skrevet d. 17/03/2014

De senere år, er det blevet mere og mere populært for diverse forretninger at holde deres egne events, og kunderne er vilde med det!

 

balloon

 

Dette skaber en oplagt mulighed for dig og din salon! Du kan vise, hvad du og dine medarbejdere har lært om trends på de seneste kursuser, hvordan man fanger strandlooket – det er jo sommer – eller hvordan du får mest muligt ud af glattejernet – ofte kan det meget mere end blot at flade. Det er kun din fantasi, der sætter grænser!

 

Nå ud til dine kunder

Du kan både informere dine kunder om events, imens de befinder sig i salonen, sende den gode nyhed ud på mail eller slå den op på Facebook. Alt er muligt og måske du burde benytte dig af alle tre former for kommunikation ud til kunden, for at ramme flest mulige. På denne måde oplever dine kunder, at du og dine kollegaer er engageret i både dem og frisørfaget.

God fornøjelse! 

Del via email

Skriv et svar

Få Bapoon
med i lommen

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp, så klik på linket herunder og giv os et kald eller send en e-mail.

Kontakt os her