Har du stille perioder i salonen? Prøv med målrettede tilbud!

Skrevet d. 13/04/2014

Du kan lave tilbud i bestemte tidsperioder og på forskellige produkter eller behandlinger. De typer af behandlinger eller produkter du vælger at køre tilbud på, kan som eksempel køre fra kl. 10-14 hver mandag til og med onsdag i en udvalgt periode. Du skal vælge de dage og tidpunker på dagen, hvor der er stille i din salon.

De tilbud du vælger at annoncere, vil ofte henvende sig til en bestemt målgruppe. Hav derfor dette med i din markedsføringsstrategi.

 

tomme stole

 

Eksempler på forskellige typer af tilbud

 

Der er mange former for tilbud du kan annoncere – det er kun din fantasi, der sætter grænser.

Vi giver dig her nogle ideer til tilbud:

  • Giv studierabat i et bestemt tidsrum eller prøv at hæve procenterne på studierabatten i det pågældende tidsrum – fx fra 10% til 20%.
  • Måske du vil have fat i kvinder med børn? Prøv at lave et særligt tilbud på en behandling, såsom børneklip eller farveopfriskning.
  • Pensionister kan få 15 % rabat på deres behandling i et givent interval.
  • Nogle tidspunker på dagen kan du køre tilbud på en bestemt produktserie, for at have fokus på dit mersalg i de stille perioder.

 

Vigtigst af alt: Sørg for det kun er de tidspunker og dage, hvor du ofte har hul i kalenderen, at du tilbyder gode deals til dine kunder, så du stadig har ledige frisørtider – til almindelige priser – på de tidspunker af dagen, hvor størstedelen af dine kunder alligevel ønsker en tid.

God fornøjelse!

Del via email

Skriv et svar

Få Bapoon
med i lommen

Har du brug for hjælp?

Har du brug for hjælp, så klik på linket herunder og giv os et kald eller send en e-mail.

Kontakt os her